Pozycjonowanie stron - najważniejsze elementy procesu

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony oraz wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Aby jednakże dana strona internetowa miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być dobrze zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe oczekiwania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi powinno się się liczyć, jeżeli preferuje się bardzo dobrze wypozycjonować swoją witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się 1-wszy raz w lutym 2011 roku i od teraz zajmuje się analizą treści strony w stosunku do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają niewiele wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony lub nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei zajmuje się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat analizuje linki strony. Jeśli strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, jeżeli już dosłownie zupełnie inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów albo korzystają z Systemu Zamiany Linków, wtedy ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka para się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w relacji do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi dostosować bardzo podobny do niego wynik. 1-wszy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, jeżeli już chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dostosować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął także wprost na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm skupia się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i bardzo dobrze na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które chcemy pozycjonować bardzo dobrze muszą być głównie wykonane w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Polecamy: http://www.megamodels.pl/morningerzrbye82. Marketing dla firmowej strony internetowej